Przejdź do nawigacji Przejdź do treści
Luksusowe produkty dla HORECA

forell.eu

Wiedza, która pomaga, technologia, która wspiera

Nowa marka, silny wizerunek. Branding i landing page gotowy do dalszego rozwoju.

Rozpoczęcie nowego biznesu to zawsze ogromne zadanie – od czego powinieneś zacząć? Jakich elementów potrzebujesz na samym początku, aby przyciągnąć uwagę ludzi i zacząć prezentować swoje produkty i usługi? To właśnie te pytania zadawali sobie nasi klienci, gdy przyszli omówić kolejne (a zasadniczo pierwsze!) kroki w projekcie, który z nimi przeprowadziliśmy.

Zakres: Branding, materiały promocyjne, projekt i wdrożenie landing page

Technologie: WordPress, Gutenberg, Figma, ACF Pro

Czas realizacji: 3 tygodnie

Zespół: Project Manager, UX/UI Designer, Brand Designer, Full-Stack Developer

Wyzwania

FORELL jako zupełnie nowa marka na rynku HORECA potrzebowała kompletnego pakietu brandingowego oraz estetycznej, funkcjonalnej strony startowej. Klientowi zależało na eleganckim wizerunku, spójnej identyfikacji wizualnej oraz gotowości narzędzi do rozwoju biznesu. Brakowało materiałów promocyjnych, spójnego logo i klarownej narracji marki, która wyróżniłaby ją na tle konkurencji premium.

Zaprojektowaliśmy elegancką i spójną identyfikację wizualną

Przygotowaliśmy komplet materiałów promocyjnych

Stworzyliśmy minimalistyczną, wielojęzyczną stronę teaserową

Zadbaliśmy o gotowość marki na rozwój online

Inspiracja i klasa

Efekt wizualny jest kluczowy

Opracowanie komunikacji wizualnej marki Forell ma swoje odzwierciedlenie w strukturze
serwisu oraz sposobie prezentacji produktów skierowanych dla branży HoReCa

Efekty

Spójna identyfikacja wizualna i estetyka premium

Wizualny język marki od razu komunikuje jakość, klasę i profesjonalizm.

Strona internetowa, która przyciąga i intryguje

Silne pierwsze wrażenie wizualne i minimalistyczna forma zachęcają do kontaktu.

Profesjonalna prezentacja oferty

FORELL już od startu wygląda jak dojrzała marka z aspiracjami – to buduje zaufanie.

Gotowe materiały na start działań sprzedażowych i PR

Pełny pakiet materiałów wspiera działania handlowe, komunikację i promocję.

Nowoczesny projekt

Obsługa od początku do końca – jak zrealizowaliśmy wizję Forell?

W momencie rozpoczęcia współpracy jedynymi materiałami jakimi dysponował Forell były ich przekonania, determinacja i ogólny zamysł co chcieliby osiągnąć. Wszystko co było potrzebne byliśmy w stanie przygotować dla nich od zera – reiteracyjnie, w ciągłym bliskim kontakcie z ich oczekiwaniami i preferencjami.

Łatwość kontaktu

UX

Prosty i intuicyjny formularz kontaktowy

Skontaktuj się

Międzynarodowa komunikacja marki

Polylang

Dostępność serwisu w wielu wersjach językowych

Skontaktuj się

Nie tylko web design

Branding

Materiały brandowe – loga, wizytówki, stoisko na targi

Oferujemy naszym klientom możliwie jak najbardziej kompleksową usługę – słuchamy ich potrzeb i oferujemy sprawdzone rozwiązania przygotowane w oparciu o nasze doświadczenia, lata branżowej ekspertyzy oraz przy wsparciu specjalistów z całości grupy MTA Digital.

Powiedz nam czego potrzebujesz, a my pomożemy Ci z przyjemnością, lub przekierujemy Cię dalej.

Skontaktuj się

Byłem pod wrażeniem ich dokładności, profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia. Jakość ich pracy – projektów, brandingu i strony internetowej – była wyjątkowa. Ich proaktywne podejście, dbałość o szczegóły oraz gotowość do przejęcia odpowiedzialności i udzielania nam wskazówek miały ogromne znaczenie.


Antoine Decayeux

CEO | Forell

Masz pomysł, pytanie albo niedokończony projekt?

Jesteśmy tu, żeby pomóc – po ludzku, konkretnie i z zaangażowaniem.

Potrzeby klienta

Czego szukasz?

Inwestorzy skontaktowali się z nami po tym, jak dowiedzieli się o CodeUnion online. Wiedzieli, że potrzebują strony docelowej, która z czasem będzie musiała przekształcić się w pełnoprawny sklep, ale nie wiedzieli, że będziemy w stanie pomóc im nie tylko w tym.

Design

Czy nasi designerzy mogą Ci pomóc?

Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że nasi nowi potencjalni klienci mieli pewne niejasne pomysły, ale poza tym praktycznie nic nie mieli – nazwa marki była już wybrana, ale ani nie logo, ani nic innego związanego z brandingiem. Nie byli nawet pewni, jakie produkty będą oferować.

Dobre tempo prac

Gotowi? Czas: start!

Byli pewni, że targi biznesowe, które odbędą się w Warszawie za kilka tygodni, będą idealną okazją do nawiązania kontaktów i zaprezentowania tego, co nowa marka ma do zaoferowania – musieliśmy wziąć to pod uwagę, aby ustalić, jakie rezultaty przyniosą największą wartość naszemu klientowi w obliczu bardzo ograniczonych ram czasowych projektu.

Wartości marki

Jakie powinny być nasze wartości? Jak moglibyśmy je reprezentować?

Szybko zrozumieliśmy, że luksus jest tym, co marka powinna reprezentować. Już podczas pierwszych spotkań warsztatowych zaczęliśmy porównywać i pracować nad moodboardami, ustalając w jaki sposób możemy przekazać te wartości odbiorcom. Wybrano kolory, uzgodniono czcionki. Kiedy przedstawiliśmy pierwsze opcje logo, wybór był oczywisty – „chcemy ten, uwielbiam go. Jest fantastyczne!” wykrzyknęła Ela.

Sprawna dostawa

Projektowanie z troską i empatią, dostarczanie z prędkością światła

I tak się stało – projekty były reiterowane kilkukrotnie, treści były tworzone na bieżąco, zdjęcia produktowe były dostarczone na czas, strona była już kodowana, kiedy jej projekty graficzne nie były jeszcze w pełni gotowe… a wyniki mówią same za siebie. CodeUnion nie tylko sprostał ale też znacznie przewyższył oczekiwania – obie strony były pod wrażeniem tego, co udało nam się osiągnąć, biorąc pod uwagę ograniczenia czasowe.