forell.eu
Wiedza, która pomaga, technologia, która wspiera
Nowa marka, silny wizerunek. Branding i landing page gotowy do dalszego rozwoju.
Rozpoczęcie nowego biznesu to zawsze ogromne zadanie – od czego powinieneś zacząć? Jakich elementów potrzebujesz na samym początku, aby przyciągnąć uwagę ludzi i zacząć prezentować swoje produkty i usługi? To właśnie te pytania zadawali sobie nasi klienci, gdy przyszli omówić kolejne (a zasadniczo pierwsze!) kroki w projekcie, który z nimi przeprowadziliśmy.
Zakres: Branding, materiały promocyjne, projekt i wdrożenie landing page
Technologie: WordPress, Gutenberg, Figma, ACF Pro
Czas realizacji: 3 tygodnie
Zespół: Project Manager, UX/UI Designer, Brand Designer, Full-Stack Developer

Wyzwania
FORELL jako zupełnie nowa marka na rynku HORECA potrzebowała kompletnego pakietu brandingowego oraz estetycznej, funkcjonalnej strony startowej. Klientowi zależało na eleganckim wizerunku, spójnej identyfikacji wizualnej oraz gotowości narzędzi do rozwoju biznesu. Brakowało materiałów promocyjnych, spójnego logo i klarownej narracji marki, która wyróżniłaby ją na tle konkurencji premium.
Efekt wizualny jest kluczowy
Opracowanie komunikacji wizualnej marki Forell ma swoje odzwierciedlenie w strukturze
serwisu oraz sposobie prezentacji produktów skierowanych dla branży HoReCa
Efekty
Spójna identyfikacja wizualna i estetyka premium
Wizualny język marki od razu komunikuje jakość, klasę i profesjonalizm.
Strona internetowa, która przyciąga i intryguje
Silne pierwsze wrażenie wizualne i minimalistyczna forma zachęcają do kontaktu.
Profesjonalna prezentacja oferty
FORELL już od startu wygląda jak dojrzała marka z aspiracjami – to buduje zaufanie.
Gotowe materiały na start działań sprzedażowych i PR
Pełny pakiet materiałów wspiera działania handlowe, komunikację i promocję.
Obsługa od początku do końca – jak zrealizowaliśmy wizję Forell?
W momencie rozpoczęcia współpracy jedynymi materiałami jakimi dysponował Forell były ich przekonania, determinacja i ogólny zamysł co chcieliby osiągnąć. Wszystko co było potrzebne byliśmy w stanie przygotować dla nich od zera – reiteracyjnie, w ciągłym bliskim kontakcie z ich oczekiwaniami i preferencjami.
Łatwość kontaktu
UXProsty i intuicyjny formularz kontaktowy

Międzynarodowa komunikacja marki
PolylangDostępność serwisu w wielu wersjach językowych

Nie tylko web design
BrandingMateriały brandowe – loga, wizytówki, stoisko na targi
Oferujemy naszym klientom możliwie jak najbardziej kompleksową usługę – słuchamy ich potrzeb i oferujemy sprawdzone rozwiązania przygotowane w oparciu o nasze doświadczenia, lata branżowej ekspertyzy oraz przy wsparciu specjalistów z całości grupy MTA Digital.
Powiedz nam czego potrzebujesz, a my pomożemy Ci z przyjemnością, lub przekierujemy Cię dalej.

Byłem pod wrażeniem ich dokładności, profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia. Jakość ich pracy – projektów, brandingu i strony internetowej – była wyjątkowa. Ich proaktywne podejście, dbałość o szczegóły oraz gotowość do przejęcia odpowiedzialności i udzielania nam wskazówek miały ogromne znaczenie.

Antoine Decayeux
CEO | Forell
Masz pomysł, pytanie albo niedokończony projekt?
Jesteśmy tu, żeby pomóc – po ludzku, konkretnie i z zaangażowaniem.

Czego szukasz?
Inwestorzy skontaktowali się z nami po tym, jak dowiedzieli się o CodeUnion online. Wiedzieli, że potrzebują strony docelowej, która z czasem będzie musiała przekształcić się w pełnoprawny sklep, ale nie wiedzieli, że będziemy w stanie pomóc im nie tylko w tym.
Czy nasi designerzy mogą Ci pomóc?
Szybko zdaliśmy sobie sprawę, że nasi nowi potencjalni klienci mieli pewne niejasne pomysły, ale poza tym praktycznie nic nie mieli – nazwa marki była już wybrana, ale ani nie logo, ani nic innego związanego z brandingiem. Nie byli nawet pewni, jakie produkty będą oferować.

Gotowi? Czas: start!
Byli pewni, że targi biznesowe, które odbędą się w Warszawie za kilka tygodni, będą idealną okazją do nawiązania kontaktów i zaprezentowania tego, co nowa marka ma do zaoferowania – musieliśmy wziąć to pod uwagę, aby ustalić, jakie rezultaty przyniosą największą wartość naszemu klientowi w obliczu bardzo ograniczonych ram czasowych projektu.

Jakie powinny być nasze wartości? Jak moglibyśmy je reprezentować?
Szybko zrozumieliśmy, że luksus jest tym, co marka powinna reprezentować. Już podczas pierwszych spotkań warsztatowych zaczęliśmy porównywać i pracować nad moodboardami, ustalając w jaki sposób możemy przekazać te wartości odbiorcom. Wybrano kolory, uzgodniono czcionki. Kiedy przedstawiliśmy pierwsze opcje logo, wybór był oczywisty – „chcemy ten, uwielbiam go. Jest fantastyczne!” wykrzyknęła Ela.

Projektowanie z troską i empatią, dostarczanie z prędkością światła
I tak się stało – projekty były reiterowane kilkukrotnie, treści były tworzone na bieżąco, zdjęcia produktowe były dostarczone na czas, strona była już kodowana, kiedy jej projekty graficzne nie były jeszcze w pełni gotowe… a wyniki mówią same za siebie. CodeUnion nie tylko sprostał ale też znacznie przewyższył oczekiwania – obie strony były pod wrażeniem tego, co udało nam się osiągnąć, biorąc pod uwagę ograniczenia czasowe.
