Światowe Forum Ekonomiczne wskazuje, że obecnie liczba osób uczących się online wciąż przewyższa poziomy sprzed pandemii. W obliczu tych liczb integracja technologii do
programu nauczania, na przykład poprzez kursy online, aplikacje do nauki języków i interaktywne oprogramowanie, wydaje się konieczna. Wdrażanie rozwiązań samodzielnie może jednak okazać się kosztowne i czasochłonne.

Prowadzenie strony internetowej przez osobę, która nie jest specjalistą

Strona internetowa powinna być estetyczna, funkcjonalna, z dobrą nawigacją i zoptymalizowana pod kątem doświadczenia użytkownika (UX/UI). Osoba bez odpowiedniego doświadczenia będzie w stanie stworzyć prostą stronę, ale taka strona może być pozbawiona kluczowych elementów, które wpływają na konwersję i przyciągnięcie nowych kursantów.

Jeden z naszych klientów potrzebował strony do sprzedaży kursów online. Początkowo próbował zrobić to samodzielnie, ale jego strona była nieintuicyjna i trudna w obsłudze. Skorzystał z naszej pomocy i teraz strona oferująca kursy online jest profesjonalna, przejrzysta i intuicyjna. W rezultacie liczba zapisów na kursy wzrosła generując przychody pozwalające na rozszerzenie oferty kursów o kolejne pozycje.

Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach

Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych wymaga zaawansowanej wiedzy na temat targetowania, analizy danych i optymalizacji działań na platformach. Brak doświadczenia w tych obszarach może prowadzić do zmarnowania budżetu reklamowego bez uzyskania oczekiwanych rezultatów.

Jedna z firm z branży edukacyjnej, z którą współpracowaliśmy, próbowała samodzielnie prowadzić kampanie w mediach społecznościowych, aby zaoszczędzić na kosztach. Kampanie były źle targetowane i nie przynosiły oczekiwanych rezultatów. Po kilku nieudanych próbach przeprowadziliśmy dokładną analizę dotychczasowych działań, zoptymalizowaliśmy kampanie i zastosowaliśmy precyzyjne targetowanie. W ciągu dwóch miesięcy liczba nowych zapisów na kursy wzrosła o 40%, a zwrot z inwestycji reklamowych poprawił się o 50%. W rezultacie klient zyskał ponad 100 nowych zapisów na kursy w ciągu pierwszego półrocza.

Promocje cenowe zamiast stawiania na jakość nauczania

Nieustanne komunikowane promocji i skupienie na obniżkach cen może zaniżać wartość szkoły i jej kursów w oczach klientów oraz prowadzić do wojny cenowej, która drastycznie zaniży marżę. Ważniejsze od oferowania niskich cen za kursy jest budowanie stabilnej marki, opartej na wartościach, które szkoła oferuje oraz wysokiej jakości nauczania.

















Samodzielna administracja IT i zarządzanie bezpieczeństwem danych

Zarządzanie serwerami, tworzenie kopii zapasowych i zabezpieczenie danych (w tym danych osobowych i wrażliwych) to skomplikowane zadania, które wymagają specjalistycznej wiedzy. Błędy w tych obszarach mogą prowadzić do poważnych problemów, takich jak utrata lub wyciek danych czy znaczące naruszenia bezpieczeństwa.

Zgodnie z przepisami RODO, każda organizacja, która przetwarza dane osobowe, musi zabezpieczyć je przed nieautoryzowanym dostępem, utratą czy zniszczeniem.

Samodzielne projektowanie materiałów edukacyjnych (i marketingowych)

Profesjonalnie wyglądające materiały edukacyjne i marketingowe poprawiają wizerunek szkoły i przyciągają więcej klientów. Amatorskie projekty z kolei dają wrażenie niskiej jakości usług.

Jeden z naszych klientów na początku swojej działalności samodzielnie projektował materiały graficzne i edukacyjne, które niestety nie przyciągały uwagi potencjalnych klientów pomimo wysokich walorów merytorycznych. Po pewnym czasie placówka zainwestowała w nowe, profesjonalne i atrakcyjne materiały przygotowane przez specjalistów. Poprawa jakości materiałów pomogła znacząco zwiększyć ogólną satysfakcję uczniów, co przełożyło się na wyższe oceny w ankietach satysfakcji klienta i więcej poleceń od istniejących klientów.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Nie ryzykuj reputacji – rozwijaj swoją placówkę z profesjonalnym wsparciem

Wiemy, które działania naprawdę przynoszą efekty w świecie edukacji online. Zamiast tracić czas i budżet na nieefektywne próby, zaufaj zespołowi, który zbuduje z Tobą nowoczesną, skuteczną i bezpieczną obecność cyfrową. Pomagamy szkołom, firmom i placówkom edukacyjnym wdrażać technologię, prowadzić kampanie i tworzyć wizerunek, który przyciąga.

Umów się na bezpłatną konsultację i zobacz, co możemy zrobić razem